Сегодня: 19 октября, 2008, воскресенье, 08:48
Первая страница Карта сайта Контакты

Народная оппозиция - Блок Наталии Витренко





Лидер
Блок
Программа
Избирательный список
Календарь выборов
Пресс-служба


Рассылка Архив Форум
Новости БлокаСМИ о БлокеФоторепортаж



Сюжеты



Архив

Ссылки


Прогрессивная социалистическая партия Украины
Газета "Досвітні огні"
Православие и политика - Единое Отечество



07.04.2006  14:30 // Сюжет: Заявления и комментарии

Генпрокуратура научит ЦИК считать честно


Блок Наталии Витренко "Народная оппозиция" обратился в Генеральную прокуратуру Украины с заявлением на главу ЦИК Ярослава Давыдовича, в котором содержится требование дать правовую оценку манипуляциям ЦИК с рассчетной базой подсчета голосов избирателей. ГПУ должно ответить на вопрос, на каких основаниях Центральная избирательная комиссия учитывает при подсчете около 2% недействительных бюллетеней, тем самым существенно влияя на процентное соотношение голосов украинских избирателей, отданных за ту или иную политическую силу на выборах 26 марта. Об этом заявила лидер Блока "Народная оппозиция" Наталия Витренко на пресс-конференции в Киеве 7 апреля.

Оригинал заявления "Народной оппозиции" в Генеральную прокуратуру Украины:

БЛОК НАТАЛІІ ВІТРЕНКО "НАРОДНА ОПОЗИЦІЯ"
ПРОГРЕСИВНОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНИ
ТА ПАРТІЇ "РУСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ" (РУСЬ)


01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 42-а, оф. 13.

Генеральному прокурору України
державному раднику юстиції 1 класу
Медведьку Олександру Івановичу

07 квітня 2006 року № 60

ЗАЯВА ПРО ЗЛОЧИН

(в порядку ст.ст. 94-97 КПК України)

Частиною 3 статті 158 Кримінального кодексу України встановлено, що підробка виборчих документів, використання завідомо підроблених виборчих документів вчинені членом виборчої комісії, що призвело до неможливості визначити волевиявлення виборців у відповідних виборах - караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.

1. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-сторінці офіційного сайту Центральної виборчої комісії кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на момент закінчення голосування станом на 27.03.2006 20:35:32 складає 25002988 осіб, тобто на кінець виборів участь у голосуванні могло прийняти не більше 25002988 виборців.

2. В той же час, відповідно до інформації розміщеної на веб-сторінці офіційного сайту Центральної виборчої комісії сумма бюлетенів виборців, які прийняли участь в голосуванні (тобто проголосували "ЗА"), бюлетенів виборців, що не прийняли такої участі (тобто ті які не підтримали кандидатів від жодної партії (блоку)), а також бюлетенів, які визнані недійсними станом на 30.03.2006 19:43:54, складає:

  • (бюлетенів виборців віддавших свої голоси за партіїї (блоки) - 24409135 одиниць, тобто 96,04%;

  • бюлетенів виборців, які не підтримали кандидатів жодної партії (блоку) -1,77%, що дорівнює 449856 бюлетенів /24409135x100:96,04=25415592, що становить 100%/, (25415592:100%)х 1,77% = 449856 бюлетенів.

Відповідно, сума бюлетенів виборців, віддавших свої голоси за партіїї (блоки) та бюлетенів виборців, які не підтримали кандидатів жодної партії (блоку), становить 96,04% + 1,77% = 97,81% або 24409135 бюлетенів "ЗА" + 449856 бюлетенів "Проти всіх" = 24858991 бюлетенів.

Цей підрахунок свідчить, що до 100% нестачить 2,19%, що становить 556601 недійсних бюлетеня.

Таким чином, загальна кількість бюлетенів, виданих виборцям за інформацією Центральної виборчої комісії станом на 30.03.2006 року складає:

  відсотки Кількість бюлетенів
Бюлетені виборців віддавших свої голоси за партії (блоки) 96,04 24409135
Бюлетені виборців, які не підтримали кандидатів жодної партії (блоку) 1,77 449856
Бюлетені визнані недійсними 2,19 556601
ВСЬОГО 100 25415592


Дивись веб-сторінку офіційного сайту Центральної виборчої комісії.

Тобто відповідно до цієї інформації бюлетені отримало не меньше 25415592 виборців, що на 412604 більше ніж вказано на веб-сторінці офіційного сайту Центральної виборчої комісії.

Частина 13 статті 83 Закону України "Про вибори народних депутатів України" встановлює, що "Невідкладно після закінчення голосування дільнична виборча комісія передає до окружної виборчої комісії попередні відомості про:

1) кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці, на момент закінчення голосування;

2) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці, на момент закінчення голосування;

3) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування;

4) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на підставі відкріпних посвідчень (для виборчих дільниць, визначених для проведення голосування за відкріпними посвідченнями)".


Частиною 2 статті 92 Закону України "Про вибори народних депутатів України" встановлено, що "Окружна виборча комісія опрацьовує відомості, зазначені у частині тринадцятій статті 83 цього Закону, та передає такі відомості по територіальному виборчому округу до Центральної виборчої комісії через автоматизовану інформаційно-аналітичну систему та телеграфом (телетайпом) не пізніше 24 години дня голосування. Центральна виборча комісія публікує зазначені відомості в загальнодержавних друкованих засобах масової інформації наступного дня після їх отримання, а також невідкладно - на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії".

Таким чином, Центральною виборчою комісією після офіційного оприлюднення, відповідно до Закону України "Про вибори народних депутатів України", кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені і взяли участь у голосуванні 26.03.2006 року змінена. Такі дії мають ознаки злочину, передбаченого ст. 158 КК України "Фальсифікація виборчих документів, документів референдуму чи фальсифікація підсумків голосування", а бездіяльність голови Центральної виборчої комісії Давидовича Я.В. має ознаки злочину, передбаченого ст. 367 КК України "Службова недбалість".

Враховуючи наведене просимо порушити кримінальну справу за фактом скоєння злочину, передбаченого ст. 158 КК України та кримінальну справу проти голови Центральної виборчої комісії Давидовича Я.В. за ознаками злочину, передбаченого ст. 367 КК України.

Про відповідальність за неправдивий донос попереджений.

Додаток: СD-диск з електроннимі документами з офіційного сайту Центральної виборчої комісії та копія посвідчення.

Уповноважена особа Блоку Наталії
Вітренко "Народна оппозиція" в загально-
державному округу, кандидат у народні
депутати України
В.Р.Марченко





Ухвала Вищого Адміністративного Суду України

"Заборонити Центральній виборчій комісії вчиняти будь-які дії по офіційному оприлюдненню результатів виборів народних депутатів України, які відбулися 26 березня 2006 року та встановлені протоколом Центральної виборчої комісії 10 квітня 2006 року, до вирішення справи. Заборонити редакціям газет "Голос України" та "Урядовий кур'єр" публікувати офіційне оприлюднення Центральної виборчої комісії результатів виборів народних депутатів України, які відбулися 26 березня 2006 року та встановлені протоколом Центральної виборчої комісії 10 квітня 2006 року, до вирішення справи."

К вопросу о пересчёте и уточнении голосов избирателей

В случае выявления в протоколе участковой комиссии про подсчёт голосов избирателей на избирательном участке исправлений, ошибок, неточностей, окружная избирательная комиссия своим решением может обязать участковую комиссию внести изменения к установленным результатам голосования избирателей на избирательном участков соответствии к требованиям закона (ч.7 ст.89 закона), про что отмечается в протоколе окружной избирательной комиссии.


СМИ о Блоке

23.09.2006, 12:00 // "Комсомольская правда в Украине", Беседка "КП"

20.04.2006, 13:02 // From-ua.com

15.04.2006, 22:15 // From-ua.com

15.04.2006, 08:20 // From-ua.com

10.04.2006, 13:15 // Единое Отечество


Народная оппозиция - Блок Наталии Витренко
Copyright © 2005-2006, Блок Наталии Витренко "Народная оппозиция"
При полном или частичном использовании информации, размещённой на веб-сайте, ссылка на источник информации обязательна. Все представленные на веб-сайте Блока Наталии Витренко оперативные данные и документация носят информационный характер и не могут быть использованы как официальные документы.